במקביל למגעים המתנהלים מול דורון גלנט ודורון בן דקון על העברת הבעלות בהפועל לידינו, אנחנו פועלים במקביל למען אחד מהדברים שהלכו ונעלמו בשנים האחרונות - החיבור בין הפועל לעיר ולתושבי פתח תקוה. אז אחרי הכנת משלוחי מנות לילדים ממשפחות מעוטות יכולת, איסוף ותרומת פריטים לאוכלוסיות מוחלשות ופרוייקטים עם מתנ"סים, היום (שישי) נערכה פעילות קצת שונה, שאף היא הוכתרה כהצלחה גדולה.

עשרות אוהדי הפועל התכנסו בשעת בוקר מוקדמת ברחבת העירייה, לבושים בחולצות "הכחולה בקהילה" וחמושים אנדרנלין ומוטיבציה גבוהה לשיר, לספר ולהפיץ את הבשורה. מצוידים במאות פלאיירים, חולצות, מגנטים למקרר, תיקי קניה אקולוגיים ממותגים של העמותה וצוות צילום יצאנו לדרך. בדרך לשוק פגשנו בהמון אנשים מתעניינים, כאלו שפחות נחשפים לפעילות שלנו ברשתות החברתיות, אשר שמחו לשמוע על היוזמה ונראה כי הצלחנו להחזיר להם, אפילו במעט, את החיידק הכחול.

בשוק החגיגה הייתה גדולה. תיקי הקניה נחטפו כמו לחמניות חמות, כמו גם המגנטים והחולצות. המוכרים בשוק, חלקם הגדול אוהדי הפועל מוכרים, הצטרפו אלינו לשירת "הקבוצה לאוהדים", "פתח תקוה של הפועל" ו-"הפועל לעמותה". המבקרים בשוק נראו נלהבים במיוחד נוכח החבורה הכחולה שליוותה את הקניות לקראת שבת, וההרגשה הייתה פשוט נהדרת.

משתתפי הפעילות לא עזבו את השוק לפני שערכו קניות לסוף השבוע, בהתאם למחויבות שחרטנו על דגלנו לפעול לחיזוק הקשר עם הקהילה, ובכלל זה תמיכה בקהילת העסקים המקומית.

צוות הווידאו שלנו כבר עובד על סרטון הווידאו מהיום הכחולה הזה. המשיכו לעקוב. מחזירים את הפועל לעיר! מחזירים את הפועל לאוהדים!