עמותת "הכחולה" ומועדון הפועל פתח-תקוה שמחים לבשר על מינוי של קובי סבן לדירקטור במועדון הפועל פתח תקוה.

קובי סבן, בן 46, נשוי +3 הוא המשנה למנכ"ל של חברת ביטוח ישיר (איי.די.איי חברה לביטוח בע"מ) - חברת הביטוח הישירה הראשונה בישראל והמובילה בתחומה כיום כשהיא מפעילה את המותגים ביטוח ישיר וביטוח 9000000.

קובי עובד בחברת ביטוח ישיר כ14 שנים וב11 שנים האחרונות מנהל את אגף המכירות והשירות של החברה.

קובי חובב ספורט מושבע וכדורגלן עבר במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שחקן בוגרים במכבי רמת עמידר ו20 שנה שחקן פעיל בליגות הנמוכות, בית"ר אריאל, הפועל אורנית, הפועל הוד השרון ובני רעננה.

קובי מסר לאחר המינוי: "אני שמח ונרגש להצטרף לדירקטוריון הפועל פתח תקוה ורואה בכך שליחות רבה".

על מנת שתכירו את קובי יותר טוב, שאלנו אותו מספר שאלות:

מהי התרשמותך מעמותת "הכחולה"?

התרשמתי מאוד שיש כאן אנשים ערכים, שאוהבים את הקבוצה אהבת נפש ורוצים להביא משהו חדש ואחר לעולם הכדורגל ואותי זה מרגש. אני בטוח שניהול נכון הוא המפתח המרכזי להצלחות בכל תחום בחיים ובעיקר בכדורגל ואני פגשתי אנשים שיש להם חזון נהדר והכי חשוב ערכים! זה גרם לי לא לחשוב פעמיים ולהצטרף בשמחה לעשייה. אין לי ספק שאפשר יהיה להגיע להישגים מרשימים מאוד. בנוסף אני מאוד מזוהה עם עולם הכדורגל ומה שהפתיע אותי לטובה, שהפועל פתח תקוה הוא מועדון כדורגל ולא קבוצת כדורגל. ויש כאן הבדל גדול. אין בארץ הרבה מועדונים. והפועל פתח תקוה הוא בהחלט מועדון עם עבר מפואר ולדעתי עם פנים קדימה לעתיד מפואר לא פחות.

מה אתה חושב שתוכל להביא כדירקטור למועדון הפועל פתח-תקוה?

אני שנים רבות בתחום הניהול הבכיר ומחובר מאוד לעולם הכדורגל, ואת השילוב בין ניהול לכדורגל אנסה להביא בכל כוחי למועדון הפועל פתח תקווה. עם ניהול נכון אפשר להגיע להישגיים יוצאי דופן ובזה אתמקד. בנוסף אתרום מניסיוני בגיוס משאבים ומשקיעים שיהיו טובים למועדון הן מבחינה עסקית והן מבחינה ערכית שזה לא פחות חשוב בעיני.

מה המסר שלך לאוהדי הקבוצה?

אני יודע שלאוהדי כדורגל בדרך כלל אין סבלנות והם רוצים לראות מיד תוצאות. גם אני מאמין דגול בתוצאות, יחד עם זאת צריך לבנות דרך ותהליך נכון ובריא, שמהתרשמות שלי התחילה כאן דרך נהדרת. כשבונים דרך ותהליך צריך סבלנות ואורך רוח ובעיקר תמיכה מהקהל. אני יכול להבטיח שאני אעשה כל שביכולתי על מנת לעזור ולתרום לכך שמועדון הפועל פתח תקוה יחזור לימיו הגדולים ונעלה חזרה למקום הטבעי שלנו בליגת העל. מועדון כזה, עם מסורת מפוארת וקהל אוהדים כ"כ גדול ומסור חייב להיות בליגת העל. וזהו יעד שבהחלט ניתן להגיע אליו.

 

קובי יהיה אחראי בדירקטוריון על גיוס הכספים למועדון ומחליף את מתן ציוני מהדירקטוריון הזמני.

אנו בטוחים שקובי יעזור למועדון להשיג את מטרותיו ומאחלים לו המון בהצלחה בתפקיד.