חברים יקרים ,   

 

אנו שמחים לפרסם מסמך שהכנו במהלך החודשים האחרונים בשם "מדריך האוהד לכחולה" .

המדריך נוצר כדי לתת אפשרות לכל אוהד לפנות בכל סוג של פנייה (שאלה, רעיון, הצעה, בקשה וכו'..) לעמותה/מועדון ובנוסף לקבל תמונה על הקווים המנחים ואופן קבלת ההחלטות על פיהם העמותה פועלת.

חילקנו את המדריך לשני מקטעים, המקטע הראשון מנחה כיצד אפשר להגיש פנייה דרך כתובת המייל : pniot@theblue.org.il  ומה התהליך המתרחש כולל לוחות זמנים עד קבלת מענה לפנייה.

חשוב לדעת , כל התהליך מפורט  בתרשים זרימה ופועל על פי השלבים המפורטים בתרשים שנמצא במדריך כקישור.

במקטע השני בנינו 2 מסלולים שמאפשרים לאוהדים למעשה לקדם את הפניות כאשר המסלול המועדף מטבע הדברים לפי רוח העמותה הוא כניסה למסלול של עשייה פעילה.

מעת לעת ישוקפו פניות נבחרות לכלל האוהדים.

המדריך צומצם ככול הניתן ע"מ שיהיה נוח לקריאה ומכיל קישורים המפנים לנושאים השונים , חלק מהקישורים מפנים למסמכים שעדיין בשלבי עריכה.

 

בשלב ראשון הוחלט על השקת פיילוט ראשוני למערכת לתקופת למידה של 3 חודשים כאשר במהלך תקופה זו השאיפה הנה למחשב את מערכת הפניות  תחת מסגרת פעילות העמותה בתחום זה .  

אי לכך כל פנייה בתקופת הפיילוט מחייבת את הפונה לציין את הפרטים הבאים :

שם מלא :

טלפון נייד :

כתובת מייל :

נושא הפנייה : חשוב לציין בנושא פנייה בגין מה פניתם כך שיהיה לנו קל להבין האם הפנייה מיועדת למועדון או לעמותה ובמידה והיא מיועדת לעמותה למי היא מיועדת מתוך ועדות העמותה השונות(שיווק ופרסום,קהילה ותרבות,גזברות ופיננסים,אינטרנט,דוברות ותקשורת,דירקטוריון,קבלה ובחירות,ביקורת)

תוכן : 

  

כחלק מתהליך הלמידה שכולנו עוברים

נשמח לקבל פידבקים והערות בונות למייל של הוועדה: kabala@theblue.org.il

כדי שנוכל לשפר את המדריך במידה וימצא לנכון.

במסגרת פעילות וועדת קבלה נשמח לקלוט פעילים  שיסייעו לנו בהשלמת ההכנה של המסמכים הנלווים עדכונם ובמענה לפניות

 

לכניסה למדריך: לחץ כאן או דרך אודות העמותה בסרגל.
 

בברכה,

צוות קבלה ובחירות